Svět na počátku 2l.století je plný monumentalismu a megalomanie. Zabetonovaná kancelářská a podnikatelská zázemí, odlidštěné zábavní podniky a gastronomická zařízení.
Hochové nabízejí městu České Budějovice a jeho kvalitativně orientovaným občanům alternativu. Začínáme rozšiřovat své aktivity i do jiných oborů než je reklama. V rámci projektu CAMPUS HOCH ŠPALÍČEK 2002 hodláme přeměnit dosud mrtvý a zchátralý objekt o rozloze cca 2.000 m2 na gastronomicko-obchodní centrum, určené všem občanům a návštěvníkům Českých Budějovic. Objekt vytvoříme ve zcela jiném duchu než jaký známe ze současné architektury a urbanismu supermarketů.
Využijeme výhodné a strategické polohy Špalíčku (objektu, který má doložitelnou historii již od roku 1369) a organicky spojíme krásnou architekturu minulých staletí se současností a přitom ji rozšíříme o mnoho nového. Nechceme ze Špalíčku vytvořit funkcionalistickou stavbu, jaké nyní vidíme všude kolem sebe, nechceme jej podřídit současnosti, ale s respektováním lidské dimenze co nejvíce využijeme jeho prostory a vytvoříme novou atmosféru života v něm.
Projekt CAMPUS HOCH ŠPALÍČEK 2002 je výsledkem naší podnikatelské mentality a orientace:
objekt se svojí historií a zákoutími má co nabídnout moderní době
nové poslání strategického místa se vztahem ke svému okolí
mladé a moderní interiéry v návaznosti na historii
lidskost a individualita - ručíme jménem Hoch
přínos "předměstského života" "městskému způsobu života" |
|